Regionalny Informator Internetowy Stargardu
 
 
Przejdź:  
 
Ogłoszenia pracy:
   magazynier- operator wózka widłowego
   Monter- zatrudnimy osoby również do przeszkolenia.
zatrudnię do pracy - Ofert: 102    strona 1 / 7
"Ristorante La Strada"
  zatrudni kucharza !

 
Poszukujemy osoby z fantazją, zamiłowaniem do gotowania i chęcią rozwijania swoich umiejętności.
 
Poszukujemy osób do pracy stałej !
 
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie + premie motywacje itp.
- umowę o prace
- bardzo dobre warunki pracy
- szkolenia
 
Oczekujemy:
- doświadczenia w pracy
- znajomość kuchni włoskiej
- umiejętności pracy w zespole jak również na samodzielnym stanowisku
- aktualna książeczka sanitarna
 
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie na adres e-mail praca@lastrada.stargard.pl aplikacji (CV wraz ze zdjęciem i klauzulą o ochronie danych osobowych) i załączenie danych.
 
 

Kontakt: praca@lastrada.stargard.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-12-09
Nr ogłoszenia: 209549

Inspektor Nadzoru branży budowlanej
Miejsce pracy:  Stargard

Do zakresu obowiązków należeć będzie m.in.:
  • Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji technicznych- projektów budowlanych, wykonawczych, powykonawczych
  • Bieżącą kontrola jakości wykonywanych robót przez wykonawcę;
  • odbiory robót, potwierdzanie ich zgodności z Pozwoleniem na budowę, projektem, umową, harmonogramem,
  • Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z nadzorowaną Inwestycji
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, kierunek budownictwo,
  • uprawnienia budowlane,
  • bardzo dobra znajomość Prawa Budowlanego, oraz umiejętność pracy na programie Norma
  • wysokie umiejętności organizacyjne,
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, systematyczność i rzetelność, dyspozycyjność.
Oferujemy:
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, na terenie miasta Stargard ,
  • bardzo dobre i stabilne warunki pracy

 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji  na adres:
 
biuro@galeria-starowka.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Kontakt: biuro@galeria-starowka.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-12-08
Nr ogłoszenia: 209523
Kalmar jest liderem w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu. Zaopatrujemy w nasze  maszyny: operatorów portowych i terminalowych, centra dystrybucji oraz przemysł ciężki. Co czwarty kontener na świecie jest  przemieszczany za pomocą rozwiązań Kalmar. www.kalmarglobal.com  Kalmar jest częścią fińskiego koncernu Cargotec. Łączna wartość sprzedaży realizowanej przez Cargotec w 2015 roku wyniosła około 3,7  miliarda EUR, na całym świecie zatrudniamy około 11 000 osób. Emitowane przez firmę Cargotec akcje klasy B, oznaczone symbolem  CGCBV, są notowane na NASDAQ OMX Helsinki Ltd. www.cargotec.com  Budowa naszej montowni w Stargardzie Szczecińskim została uznana przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych za  największą zagraniczną inwestycję w 2009 roku. W 2013 roku otworzyliśmy kolejny zakład montażowy w Stargardzie. Obecnie w dwóch  fabrykach zatrudniamy około 800 osób.  Do końca 2017 roku planujemy uruchomienie kolejnych linii montażowych i rozbudowę zakładu Kalmar w Stargardzie.  W związku z tym, planujemy wzrost zatrudnienia we wszystkich działach o około 200 osób.
 
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
 
Technik Utrzymania Ruchu

 
Nr Ref: UR/12/16
 
Zadania:
 
- Utrzymanie, naprawa oraz konserwacja maszyn, urządzeń i narzędzi (suwnice, wózki widłowe, elektronarzędzia, wyposażenie produkcyjne), 
- Usuwanie awarii i usterek oraz wymiana uszkodzonych narzędzi i elementów (praca na wysokości),
- Zabezpieczenie maszyn podczas przerw w produkcji,
- Dokonywanie przeglądów maszyn i urządzeń według ustalonego harmonogramu przeglądów i sporządzanie
raportów  po przeglądach,
- Współtworzenie i archiwizacja dokumentacji przeglądów i napraw.
 
Idealny kandydat:
 
- Wykształcenie średnie techniczne ( profil elektryczny, elektromechaniczny lub mechaniczny),
- Minimum roczne doświadczenie w utrzymaniu ruchu lub doświadczenie przy montażu maszyn,
- Uprawnienia SEP eksploatacyjne do 1 kV,
- Mile widziane uprawnienia UDT w zakresie eksploatacji i konserwacji suwnic, żurawi, wózków widłowych, dźwigników,  podestów,
- Znajomość zasad działania układów hydrauliki siłowej i pneumatyki,
- Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).
 
Oferujemy:
 
- Dofinansowanie do korzystania z ośrodków rekreacyjno–sportowych, dofinansowanie do wczasów i posiłków w firmowej  kantynie, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną,
- Nowoczesne narzędzia pracy,
- Szansę uczestnictwa w rozwoju organizacji opartej na wysokich standardach, 
- Inspirujące wyzwania i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy,
- Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze.

Link aplikacyjny do oferty:
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Technik_Utrzymania_Ruchu/4974-3036-27-2d3-1581.html
Kontakt: link aplikacyjny
Ogłoszenie z dnia: 2016-12-08
Nr ogłoszenia: 209522
Firma Procyon Sp. z o.o. z siedzibą w Stargardzie tworząca markę ERH, specjalizująca się w budownictwie prefabrykowanych budynków zeroenergetycznych  poszukuje pracownika na stanowisko:

pracownik fabryczny

Opis stanowiska
praca w hali produkcyjnej :
- zbijanie, skręcanie konstrukcji drewnianej
- montaż okien i drzwi
- posługiwanie się sprzętem pneumatycznym i elektrycznym

Wymagania
-wykształcenie min. zawodowe
- samodzielność, dokładność, poczucie estetyki
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy:
- umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
- dobre warunki wynagrodzenia
-możliwość awansu
- pracę dwuzmianową

Aplikacje prosimy przesyłać na adres
rekrutacja@procyon.com.pl z dopiskiem- Pracownik fabryczny. Prosimy o zamieszczenie klauzuli wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Kontakt: rekrutacja@procyon.com.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-12-06
Nr ogłoszenia: 209470
Firma Potyrała i Spółka poszukuje osoby na stanowisko :

Specjalisty ds. handlowych

Opis stanowiska:
  • opracowywanie dokumentacji handlowej,
  • utrzymywanie kontaktów z dostawcami  i klientami,
  • organizowanie pracy pozostałych działów firmy (produkcja, magazyn).
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (mile widziana znajomość zagadnień technicznych z zakresu: transport wewnętrzny, mechanika, budowa maszyn),
  • dobra znajomość obsługi PC - praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • prawo jadzy kat. B,
  • komunikatywność i samodzielność.
Oferujemy:
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • przyjazną atmosferę w zgranym zespole.
CV i list motywacyjny proszę przesyłać do 19.12.2016 na adres: magdalena.stepniak@potyrala.com.pl

Prosimy o umieszczenie w temacie stanowiska na jakie wysyłana jest aplikacja oraz na dokumentach klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz., 926 ze zmianami).”
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.

Kontakt: magdalena.stepniak@potyrala.com.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-12-06
Nr ogłoszenia: 209469
Grizzly Implant Sp. z o.o. od 01.09.2016 roku jest  częścią szwedzkiej Grupy Nolato; specjalizujemy się w montażu i inspekcji wyrobów medycznych, szlifowaniu i polerowaniu implantów oraz w  jałowym i niejałowym rozlewie płynów (fillingu).
W Stargardzie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Inżynier ds. jakości

GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
  • Nadzór i opracowywanie dokumentacji jakościowej procesów produkcyjnych
  • Koordynowanie analiz FMEA i 8D
  • Nadzór jakościowy – monitorowanie procesów produkcyjnych
  • Wsparcie przy wdrażaniu narzędzi jakościowych na obszar produkcji
  • Wsparcie przy wdrażaniu narzędzi Lean Manufacturing na obszarach produkcyjnych i biurowych
  • Przeprowadzanie auditów wewnętrznych
  • Analiza wskaźników jakościowych
OCZEKIWANIA:
  • Wykształcenie wyższe (techniczne lub z zakresu systemów zarządzania jakością)
  • Praktyczna znajomość wymagań z zakresu standardów ISO 9001 (znajomość  ISO 13485, ISO 14001 będzie dodatkowym atutem)
  • Wiedza na temat statystycznej oceny danych
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość podstawowych narzędzi jakościowych – PROCESFLLOW, FMEA, 8D, 5WHY, Ishikawa
  • Atutem będzie znajomość narzędzi Lean Manufacturing
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel)
  • Umiejętność czytania rysunku technicznego (znajomość programu AutoCad będzie dodatkowym atutem)
  • Umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z ludźmi (praca zespołowa)
Zgłoszenia (CV + list motywacyjny) prosimy kierować na adres e-mail
monika.grzesiecka@nolato.com
Prosimy o zamieszczenie klauzuli w CV
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Kontakt: monika.grzesiecka@nolato.com
Ogłoszenie z dnia: 2016-12-05
Nr ogłoszenia: 209446
Radiometer jest światowym producentem i dystrybutorem urządzeń medycznych do badania gazometrii krwi. Firma o duńskim rodowodzie, a obecnie również z amerykańskim kapitałem korporacji Danaher posiada wysoką pozycję na rynku medycznym, a jej roczne obroty to ponad 260 mln euro. W Stargardzie firma posiada dwa zakłady produkujące akcesoria oraz roztwory do analizatorów krwi i zatrudnia obecnie ponad 280 osób. W związku z dalszym rozwojem i zwiększeniem zamówień poszukujemy kandydatów na stanowisku:

Pracownik weekendowy - produkcja

Miejsce pracy: Stargard / ul. Podmiejska

Wymagania:
  • wykształcenie min. zawodowe,
  • mile widziane doświadczenie przy obsłudze maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • dobra organizacja pracy,
  • zaangażowanie,
  • dyspozycyjność do pracy w weekendy.
Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • realizację procesu produkcyjnego w oparciu o plany produkcyjne,
  • obsługę maszyn i urządzeń na zautomatyzowanych liniach produkcyjnych,
  • realizację funkcji kontrolnych zgodnie z wymogami instrukcji pracy,
  • prowadzenie zapisów zgodnie z wymogami systemu zarządzania jakością.
Oferujemy:
  • system pracy weekendowy - zmianowy w podziale: 8h piątek, 12h w sobotę oraz 12h w niedzielę na podstawie umowy o pracę na część etatu,
  • piątki pracujące do 3 miesięcy w ramach szkoleń początkowych,
  • dodatek za obsługę maszyn,
  • wynagrodzenie zasadnicze za 24h-32h identyczne jak za 40h pracy od poniedziałku do piątku,
  • okazję do praktyki zawodowej w dziedzinie nowoczesnych technologii, na którą zawsze będzie zapotrzebowanie na rynku pracy,
  • atrakcyjne pakiety pracownicze, w tym z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Zainteresowanie osoby prosimy o przesłanie CV w terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia na adres mailowy rekrutacja@radiometerstargard.pl, w tytule wiadomości: PRACOWNIK WEEKENDOWY, lub kontrakt telefoniczny Marta Wińska, specjalista ds. kadr tel. 91 834 99 40 lub 697 651 090.

Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Kontakt: rekrutacja@radiometerstargard.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-12-05
Nr ogłoszenia: 209445
Kalmar jest liderem w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu. Zaopatrujemy w nasze maszyny: operatorów portowych i terminalowych, centra dystrybucji oraz przemysł ciężki. Co czwarty kontener na świecie jest przemieszczany za pomocą rozwiązań Kalmar. www.kalmarglobal.com
Kalmar jest częścią fińskiego koncernu Cargotec. Łączna wartość sprzedaży realizowanej przez Cargotec w 2015 roku wyniosła około 3,7 miliarda EUR, na całym świecie zatrudniamy około 11 000 osób. Emitowane przez firmę Cargotec akcje klasy B, oznaczone symbolem CGCBV, są notowane na NASDAQ OMX Helsinki Ltd. www.cargotec.com 
Budowa naszej montowni w Stargardzie Szczecińskim została uznana przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych za największą zagraniczną inwestycję w 2009 roku. W 2013 roku otworzyliśmy kolejny zakład montażowy w Stargardzie. Obecnie w dwóch fabrykach zatrudniamy około 800 osób. Do końca 2017 roku planujemy uruchomienie kolejnych linii montażowych i rozbudowę zakładu Kalmar w Stargardzie.
W związku z tym, planujemy wzrost zatrudnienia we wszystkich działach o około 200 osób.


Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Inspektor Jakości
Nr Ref: QI/12/2016

Zadania:
  • Kontrola komponentów oraz wyrobów gotowych pod względem: zgodności z dokumentacją techniczną, standardów firmowych, kompletności oraz zgodności ze zleceniem,
  • Współpraca z Działem Produkcji i przekazywanie informacji zwrotnej dotyczącej jakości,
  • Diagnozowanie dysfunkcji na wyrobie gotowym,
  • Wstrzymywanie produktów i komponentów niespełniających wymagań,
  • Proponowanie działań poprawiających jakość oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,
  • Prowadzenie zapisów i statystyk związanych z jakością.
Idealny kandydat:
  • Doświadczenie zawodowe związane z elektryką /diagnostyką pojazdów
  • Umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego mile widziana,
  • Doświadczenie w pracy ze sprzętem pomiarowym,
  • Umiejętność pracy w zespole, systematyczność, skrupulatność, asertywność,
  • Mile widziana znajomość standardów jakości (podstawy ISO9000/2000 oraz ISO 1400),
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B,
  • Dyspozycyjność.
Oferujemy:
  • Dofinansowanie do korzystania z ośrodków rekreacyjno–sportowych, dofinansowanie do wczasów i posiłków w firmowej kantynie, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Szansę uczestnictwa w rozwoju organizacji opartej na wysokich standardach,
  • Inspirujące wyzwania i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linka:
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Inspektor_Jakosci/4973-3035-27-2d3-1581.html


Kontakt: link aplikacyjny
Ogłoszenie z dnia: 2016-12-02
Nr ogłoszenia: 209358
NOWO OTWARTA MALARNIA PROSZKOWA ZATRUDNI
 
PRACOWNIKA BIUROWEGO


Obowiązki:

  • Praca w godzinach 8.00-16:00
  • Przyswajanie wiedzy oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
  • Obsługa kontrahentów mailowa i telefoniczna
  • Kontakt z klientem, identyfikacja jego potrzeb
  • Sporządzanie ofert dla klientów
  • Sporządzanie zamówień do dostawców
  • Kontrola stanów magazynowych
 
Wymagania:
  •  wykształcenie min. średnie
  •  znajomość obsługi komputera
  •  zaangażowanie w powierzone prace
  •  dyspozycyjność
  •  otwartość, sumienność, kreatywność
  •  dobra organizacja czasu i pracy oraz samodzielność i zaangażowanie
  •  dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego
 
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju
  • Praca biurowa w przyjemnej i koleżeńskiej atmosferze
 
Cv prosimy przesyłać na adres: olszewska@warmet.eu
Kontakt: olszewska@warmet.eu
Ogłoszenie z dnia: 2016-12-02
Nr ogłoszenia: 209347
Cukiernia Nova S.C. zatrudni do pracy:
 
- kobiety do sprzątania zakładu produkcyjnego w systemie dwuzmianowym. Wymagana aktualna książeczka zdrowia
 
- kobiety i mężczyzn w okresie przedświątecznym do pakowania ciast. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie. Wymagana aktualna książeczka zdrowia.
 
CV prosimy o przesyłanie na adres: praca@cukiernianova.com.pl

Kontakt: praca@cukiernianova.com.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-11-30
Nr ogłoszenia: 209265
Randstad Polska Sp. z o.o. , agencja doradztwa personalnego i pracy tymczasowej, dla swojego Klienta,  poszukuje osób chętnych do pracy na stanowisku magazyniera.

Lokalizacja: Stargard, ul. Metalowa
Stanowisko: operator wózka widłowego

Oferujemy:
- stabilna praca od poniedziałku- piątku, II zmiany
- umowę o pracę tymczasową (ubezpieczenie, urlop, staż pracy)
- premię frekwencyjną i premie kwartalne
- dofinansowanie do kantyny pracowniczej

Opis stanowiska:
- załadunek i rozładunek dostarczanych towarów
- przestrzeganie procedur magazynowych
- obsługa wózka widłowego
- prace porządkowe w magazynie

Wymagania:
- uprawnienia do kierowania wózkami widłowymi UDT
- mile widziane prawo jazdy kat. B
- mile widziane doświadczenie w obsłudze wózków widłowych

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres
karolina.wojtacha@randstad.pl w tytule wpisując „magazyn Stargard”. Dziękujemy za nadesłane aplikacje.
Telefon- 506 463 132
Agencja Pracy Tymczasowej nr 47

Kontakt: karolina.wojtacha@randstad.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-11-29
Nr ogłoszenia: 209262
 Oferta pracy Hiab

DO DZIAŁU LOGISTYKI POSZUKUJEMY KANDYDATÓW NA STANOWISKO

MAGAZYNIER

Oferujemy:
Oferujemy możliwość uczestniczenia w rozwoju organizacji opartej na skandynawskich standardach; ciekawe, pełne wyzwań zadania, a także atmosferę sprzyjającą codziennej współpracy wspartą atrakcyjnymi warunkami zatrudnienia.

Obowiązki na stanowisku pracy:

• Zapewnienie wewnętrznego przepływu materiału
• Prowadzenie procesów magazynowania
• Przyjmowanie materiałów wchodzących do magazynu
• Przygotowywanie i wysyłka wyrobów
• Prowadzenie dokumentacji magazynowej
• Praca z systemem komputerowym

Aby odnieść sukces na tym stanowisku kandydat powinien spełnić następujące kryteria:

• Uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych
• Znajomość programów komputerowych do obsługi magazynu
• Doświadczenie w pracy w magazynie, najlepiej w dużej, międzynarodowej firmie produkcyjnej – mile widziane

Miejsce pracy : Stargard

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linka:


Prosimy o dopisanie w treści CV następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę dla Cargotec Poland Sp. z o.o., Wyodrębniony Obszar Organizacyjny HIAB z siedzibą w Stargardzie, 73-102, przy ul. Stalowej 2, na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).” Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Cargotec Poland Sp. z o.o. WOO HIAB, z siedzibą w Stargardzie 73-102, przy ul. Stalowej 2. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych osobowych. Informujemy, iż poza podmiotami uprawnionymi na podstawie przepisów prawa, zebrane dane osobowe nie będą udostępniane.
Kontakt: link aplikacyjny
Ogłoszenie z dnia: 2016-11-28
Nr ogłoszenia: 209225
Kalmar jest liderem w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu. Zaopatrujemy w nasze maszyny: operatorów portowych i terminalowych, centra dystrybucji oraz przemysł ciężki. Co czwarty kontener na świecie jest przemieszczany za pomocą rozwiązań Kalmar.

Do końca 2017 roku planujemy uruchomienie kolejnych linii montażowych 
i rozbudowę zakładu Kalmar w Stargardzie.
W związku z tym, planujemy wzrost zatrudnienia we wszystkich działach o około 200 osób.

AKTUALNIE POSZUKUJEMY:

TECHNIK ELEKTRYK
ELEKTROMONTER
TECHNIK
MONTER SPECJALISTA

Zadania:
  • Montaż maszyn i pojazdów do przeładunku kontenerów,
  • Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości montowanych urządzeń i wymagań Klienta,
  • Zdobywanie wiedzy i umiejętności w zakresie wykonywanej pracy oraz przekazywanie jej innym.

Idealny kandydat:
  • Doświadczenie przy montażu i/lub naprawie urządzeń mechanicznych lub pojazdów samochodowych,
  • Dobra umiejętność czytania rysunków technicznych i/lub schematów elektrycznych maszyn,
  • Wiedza z zakresu mechaniki i/lub hydrauliki siłowej i/lub elektryki,
  • Znajomość języka angielskiego będzie mile widziana.

Oferujemy:
  • Nowe, wyższe stawki,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Dofinansowanie do korzystania z ośrodków rekreacyjno – sportowych,
  • Dofinansowanie do posiłków w kantynie,
  • Dofinansowanie do wczasów,
  • Dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
  • Prywatna opieka medyczna.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie poprzez link:
Kontakt: link aplikacyjny
Ogłoszenie z dnia: 2016-11-28
Nr ogłoszenia: 209224
Chcesz pracować w sklepie ogólnopolskiej sieci z branży spożywczej? Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz zyskać doświadczenie zawodowe w handlu? Zapoznaj się z tą ofertą!

Randstad  Polska Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej nr 47 poszukuje osób do pracy na stanowisku:

sprzedawca/sprzedawczyni

Miejsce pracy: Stargard, ul. Szczecińska

Zakres obowiązków:
- obsługa klientów w sklepie i przy kasie,
- wykładanie oraz uzupełnianie towaru,
- sprawdzanie terminów przydatności do spożycia produktów spożywczych.

Oczekiwania:
- motywacja do pracy w sklepie,
- badania uprawniające do pracy z żywnością (aktualna książeczka sanepid).

Oferta:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością pracy na stałe,
- zmianowy system czasu pracy,
- możliwość przyuczenia do obsługi kasy fiskalnej- nie wymagamy doświadczenia!
- praca w miłej i przyjaznej atmosferze.

Do aplikowania zapraszamy również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Agencja Pracy Tymczasowej nr 47

Kontakt: karolina.wojtacha@randstad.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-11-25
Nr ogłoszenia: 209141
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
 
MAKLER NIERUCHOMOŚCI

 
Miejsce pracy:  Pomorze Zachodnie
Nasze biura: Szczecin, Świnoujście, Międzyzdroje, Dziwnów, Rewal, Kołobrzeg, Stargard Szczeciński, Goleniów
 
Oferujemy:
 
· ponadprzeciętne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników oraz gwarantowaną podstawę
· pracę w doświadczonym, zgranym i wspierającym się zespole
· szkolenia oraz stałe wsparcie merytoryczne i sprzętowe
· wygodne biuro, nowoczesne zaplecze informatyczne
· aktywną promocję działań maklera na różnych nośnikach i platformach komunikacji
 
Oczekujemy:
 
· wykształcenia min. średniego, mile widziane wyższe kierunkowe lub pokrewne,
· znajomość niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym,
· łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
· otwartego umysły i pozytywnego stosunku do życia,
· mile widziane doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach, obsłudze klienta
 
W pracy maklera niezbędny jest własny samochód i pełna mobilność.
 
Życiorys oraz list motywacyjny ze zdjęciem prosimy wysyłać mailem na adres biuro@rent-romanowcz.pl . Do dokumentów prosimy dodać klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
 
  Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Kontakt: biuro@rent-romanowcz.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-11-25
Nr ogłoszenia: 209138
 
reklama
reklama
Copyright © 2001 - 2016   Regionalny Informator Internetowy   rii.pl