Regionalny Informator Internetowy Stargardu Szczecińskiego
 
 
Przejdź:  
 
zatrudnię do pracy - Ofert: 103    strona 1 / 7
Klippan Safety Spółka z o.o. w Stargardzie jest prężnie rozwijającą się nowoczesną firmą będącą częścią szwedzkiej grupy Klippan Automotive AB działającej w obszarze produkcji systemów łóżek, pasów bezpieczeństwa oraz komponentów do wyposażenia wnętrz samochodów użytkowych i ciężarowych.

Obecnie poszukujemy osoby ZE ZDOLNOŚCIAMI MANUALNYMI do przeszkolenia w firmie

Mile widziane:

  • obsługa maszyn jak: zszywarka do książek, napiarka kaletnicza, maszyna do nabijania ćwieków
  • ogólnie pojęte zdolności manualne- np. przy wytwarzaniu biżuterii, zdobieniu paznokci
  • skrupulatność
  • sumienność i odpowiedzialność
  • umiejętność tworzenia poprawnych relacji z ludźmi
Oferujemy:
  • forma zatrudnienia: umowa o pracę (pełen etat)
  • praca w systemie dwuzmianowym (06-14 i 14-22)
  • trzytygodniowy urlop w okresie wakacyjnym
  • „wczasy pod gruszą”  i świadczenie świąteczne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • wsparcie w realizacji zadań
  • premię regulaminową i uznaniową
  • pożyczki z ZFŚS
  • dofinansowanie ubezpieczenia grupowego na życie
Jeśli uważa Pan / Pani, że jest odpowiednim kandydatem do pracy w naszej firmie, prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: jmroz@pupstargard.pl bądź poniższy adres:

Urząd Pracy
p. Joanna Mróz-doradca zawodowy
parter pokój 07
Tel. 91/8345340

Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz.883)
Kontakt: jmroz@pupstargard.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-02-01
Nr ogłoszenia: 199609
Hiab jest światowym liderem w dziedzinie przeładunku drogowego. Firma zatrudnia około 2800 profesjonalistów, którzy pracują nad dostarczaniem odbiorcom na całym świecie produktów i usług o niezrównanej wydajności. Nasz asortyment obejmuje żurawie cargo HIAB, żurawie leśne i recyklingowe JONSERED, żurawie leśne LOGLIFT, podwieszane wózki widłowe MOFFETT oraz urządzenia do wymiany nadwozi MULTILIFT, jak również platformy załadunkowe DEL, WALTCO i ZEPRO. www.hiab.com
Hiab jest częścią Cargotec. W 2014 roku obroty firmy Cargotec wynosiły 3,4 miliarda euro. Przedsiębiorstwo zatrudnia około 11 000 pracowników. Akcje Cargotec klasy B są notowane w helsińskim oddziale NASDAQ OMX. Ich symbol giełdowy to CGCBV. www.cargotec.com

Budowa naszej montowni w Stargardzie Szczecińskim została uznana przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych za największą zagraniczną inwestycję w 2009 roku. W 2013 roku otworzyliśmy drugi zakład montażowy w Stargardzie Szczecińskim.
 

Oferta pracy Hiab
Do działu PRODUKCJI poszukujemy kandydatów na stanowisko
MONTER
Oferujemy:
Oferujemy możliwość uczestniczenia w tworzeniu nowej organizacji opartej na skandynawskich standardach; ciekawe, pełne wyzwań zadania i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku, a także atmosferę sprzyjającą codziennej współpracy.

Obowiązki na stanowisku pracy:
  • Montaż urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną
  • Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości montowanych urządzeń i wymagań Klienta
  • Zdobywanie wiedzy i umiejętności w zakresie wykonywanej pracy oraz przekazywanie jej innym
Aby odnieść sukces na tym stanowisku kandydat powinien spełnić następujące kryteria:
  • Wykształcenie techniczne z zakresu elektryki i/lub mechaniki,
  • Doświadczenie przy montażu i/lub naprawie urządzeń mechanicznych,
  • Dobra umiejętność czytania rysunków technicznych i/lub schematów elektrycznych maszyn,
  • Wiedza z zakresu mechaniki i/lub hydrauliki siłowej i/lub elektryki,
  • Znajomość języka angielskiego będzie mile widziana
Miejsce pracy: Stargard Szczeciński

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres
rekrutacja@cargotec.com lub przekazywanie CV do Działu Personalnego. W temacie e-maila prosimy wpisać nazwę stanowiska oraz numer referencyjny ogłoszenia MTR/H.01/2016.

Prosimy o dopisanie w treści CV następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę dla Cargotec Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim 73-102, przy ul. Metalowej 2, na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Cargotec Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim 73-102, przy ul. Metalowej 2. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych osobowych. Informujemy, iż poza podmiotami uprawnionymi na podstawie przepisów prawa, zebrane dane osobowe nie będą udostępniane.
Kontakt: rekrutacja@cargotec.com
Ogłoszenie z dnia: 2016-02-01
Nr ogłoszenia: 199608
Dynamicznie się rozwijająca firma Warmet w Warnicach (9 km) w rejonie Stargardu,  zajmująca się od 7 lat produkcją lekkich konstrukcji stalowych, posiadająca certyfikat ISO TÜV NORD poszukuje kandydatów na stanowisko:

SPAWACZ


Wymagania:
  • Aktualne uprawnienia spawalnicze
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Inicjatywa, odpowiedzialność i zaangażowanie
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę
  • Możliwość aktualizacji i przedłużania uprawnień na koszt firmy
  • Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
  • Dużą samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadań
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
Zainteresowanych prosimy o kontakt:
rekrutacja@warmet.eu  / tel.  91 578 22 20
lub osobiście w siedzibie Spółki Warnice 70  k/Stargard

Kontakt: rekrutacja@warmet.eu / tel. 91 578 22 20
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-29
Nr ogłoszenia: 199508
AM HR sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem świadczącym usługi związane z szeroko pojętą tematyką doradztwa inwestycyjnego dla przedsiębiorstw.
Misją AM HR sp. z o.o. jest zapewnienie swoim klientom systematycznego i zrównoważonego rozwoju poprzez wykorzystanie możliwości wynikających z programów pomocowych m.in. unijnych i rządowych.
Obecnie  poszukujemy osoby na stanowisko:

Główna księgowa/ Główny księgowy

Zadania:
  • Odpowiedzialność za poprawność dokumentacji finansowej i księgowej
  • Sporządzanie miesięcznych i  rocznych sprawozdań finansowych wg określonych standardów
  • Nadzór i przygotowanie deklaracji  CIT, VAT, VAT-UE, GUS, INTRASTAT oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
  • Zamykanie okresów finansowych zgodnie ze standardami firmy
  • Prowadzenie miesięcznych przeglądów kont bilansowych
  • Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym US, GUS,
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość polskiej ustawy o rachunkowości, oraz prawa podatkowego
  • Umiejętność pracy na planie kont wg standardów polskich
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy w zespole
  • Inicjatywa, odpowiedzialność i zaangażowanie
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Dużą samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadań
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: biuro@am-hr.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Kontakt: biuro@am-hr.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-26
Nr ogłoszenia: 199423
Dla jednego z naszych  klientów, lidera rynku światowego w dziedzinie przeładunku i  załadunku towarów, poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowisko:

pracownik linii produkcyjnej  
 
Praca polega na montowaniu urządzeń, naprawie urządzeń mechanicznych oraz dbaniu o  jakość montowanego towaru.
 
Wymagania:
- zdolności manualno-techniczne, 
- mile widziana umiejętność czytania schematów elektrycznych, oraz rysunków technicznych
- zaangażowanie i chęć do pracy, 
- umiejętność pracy w zespole, 
- doświadczenie w firmie produkcyjnej mile widziane, 
- wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem
 
Mile widziani absolwenci szkół technicznych o profilach:  mechanik, mechanik  samochodowy, elektromechanik 
 
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
- szkolenia wstępne
- wynagrodzenie miesięczne plus premie
- dodatkowe premie kwartalne
- pracę w nowoczesnym i przyjaznym środowisku, 
 
Praca odbywa się w systemie jednozmianowym
 
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich CV wpisując w tytule wiadomości   "pracownik linii produkcyjnej " na adres mailowy agnieszka.trafny@randstad.pl
 
Kontakt telefoniczny 609 305 601 lub 91 831 27 90
 
 APT (47/3) Praca Tymczasowa
Kontakt: agnieszka.trafny@randstad.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-20
Nr ogłoszenia: 199189
Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy  tymczasowej. Obecnie dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy, zlokalizowanej na  terenie Stargardu Szczecińskiego poszukujemy odpowiednich kandydatów/kandydatek na  stanowisko:
 
Mechanik/Monter
 
 Zakres obowiązków:
- montaż urządzeń 
- naprawa urządzeń mechanicznych 
- dbanie o jakość montowanych urządzeń
- sumienne wykonywanie pracy
 
 Wymagania:
- wykształcenie min. zawodowe ( mechanika )
- mile widziane doświadczenie w montażu lub naprawie urządzeń mechanicznych, elektrycznych lub hydraulicznych)
- umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami ( klucz dynamometryczny )
- umiejętność czytania rysunku technicznego warunek konieczny 
- mile widziani absolwenci szkół o profilu technicznym
 
 Oferujemy:
- pracę w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu 
- przyjazną atmosferę pracy w firmie o stabilnej pozycji na rynku
- zmianowy system pracy
 
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich CV wpisując w tytule wiadomości   "monter/mechanik " na adres mailowy agnieszka.trafny@randstad.pl
 
Kontakt telefoniczny 609 305 601 lub 91 831 27 90
 
APT (47/3) Praca Tymczasowa
Kontakt: agnieszka.trafny@randstad.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-20
Nr ogłoszenia: 199188
Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy  tymczasowej.  Obecnie dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy, zlokalizowanej na terenie  Stargardu Szczecińskiego ( okolice Kluczewa ) poszukujemy odpowiednich  kandydatów/kandydatek na stanowisko:
 
Magazynier – operator wózka widłowego
 
Zakres obowiązków:
  •   przygotowywanie i wysyłka wyrobów
  •   przyjmowanie materiałów na magazyn
  •   prawidłowe rozlokowanie wyrobów w przestrzeni magazynowej
  •   obsługa wózka widłowego
 
Wymagania:
  •  wykształcenie min. zawodowe 
  •  prawo jazdy kat. B – warunek konieczny
  •  uprawnienia do obsługi wózków widłowych – warunek konieczny
  •  doświadczenie   w obsłudze wózków widłowych – warunek konieczny
  •  min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku  
  •   precyzja, dokładność
 
Oferujemy:
  •    pracę w oparciu o umowę o pracę tymczasową
  •    pracę dwu zmianową
  •    możliwość rozwoju zawodowego
  •    przyjazną atmosferę pracy w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  •    wynagrodzenie miesięczne plus premie 
 
Zainteresowane osoby prosimy  o przesyłanie swoich CV z dopiskiem  "magazynier  Stargard"  na adres mailowy agnieszka.trafny@randstad.pl
 
Kontakt telefoniczny  609 305 601
 
APT (47/3) Praca Tymczasowa
Kontakt: agnieszka.trafny@randstad.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-20
Nr ogłoszenia: 199187
Randstad Polska obecnie dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy, zlokalizowanej na terenie Stargardu Szczecińskiego poszukujemy odpowiednich kandydatów/kandydatek na stanowisko:

elektryk
 
Wymagania:
 
•Wykształcenie elektryczne/elektromechaniczne – min. Zawodowe
•Doświadczenie w zawodzie – również praktyki szkolne
•Znajomość podstawowych symboli elektrycznych
•Podstawy czytania schematów elektrycznych
•Umiejętność wykrycia zwarć i przerwań w układzie
•Wiedza na temat silników elektrycznych
•Zaangażowanie
•Dyspozycyjność
•Komunikatywność
 
Oferujemy:
 
•Praca w oparciu o umowę o pracę 
•Atrakcyjne wynagrodzenie
•Możliwość rozwoju zawodowego
•Przyjazna atmosferę pracy w firmie o stabilnej pozycji na rynku
 
 
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem "elektryk" na adres agnieszka.trafny@randstad.pl lub kontakt pod numerem 60935601; 918312792.
 
APT (47/3) Praca Tymczasowa
Kontakt: agnieszka.trafny@randstad.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-20
Nr ogłoszenia: 199186
Pracownia reklamowa ARTGRAF poszukuje kandydatów do pracy przy produkcji reklam.
 
Od kandydatów oczekujemy:
  • znajomości programu Corel Draw,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • umiejętności klejenia folii,
  • dyspozycyjność, pracowitość, sumienność
Zakres obowiązków to:
  • obsługa ploterów – wycinanie, drukowanie
  • oklejanie pojazdów folią,
  • oklejanie witryn sklepowych,
  • wykonywanie tablic reklamowych,
  • wykonywanie kasetonów, malowanie liter przestrzennych
  • montaży reklam, prace introligatorskie
Oferujemy:
  • praca w godzinach 8-16,
  • szkolenie wstępne i tematyczne,
  • godne warunki pracy,
  • dla osób z dużym doświadczeniem i praktyką wynagrodzenie min 2000 zł
Miejsce pracy: Morzyczyn, ul. Chrobrego 4b

Więcej o nas:
www.reklama24h.pl
www.auto-reklama.info
www.naklejsam.pl

****************************************************
CV i list motywacyjny ze zdjęciem prosimy wysłać na adres
artgraf@reklama24h.pl z dopiskiem praca.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

*****************************************************
Wszelkie pytania pod nr tel. 507 096 696
Kontakt: 507 096 696
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-14
Nr ogłoszenia: 199015
Technologie Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w produkcji jachtów żaglowych i motorowych z laminatów takich marek jak Hanse, Moody czy Fjord. Firma jest częścią grupy Hanse Group, jednej z największych na świecie producentów jachtów oceanicznych.

Pracownik Produkcji / Laminiarz – bez doświadczenia


Miejsce pracy: Łozienica k. Goleniowa
Numer referencyjny: LAM/09/2015
(Kobiety / Mężczyźni)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie:
wykonywać prace laminiarskie przy produkcji jachtów typu Hanse,

Od kandydatów oczekujemy:
  • doświadczenia w pracy na produkcji najlepiej w branży tworzyw sztucznych
  • rzetelności, pracowitości
  • umiejętności pracy w grupie
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju zawodowego
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV+ LM, ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych* oraz zaznaczonym, odpowiednim numerem referencyjnym na adres:
Technologie Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o ul. Prosta 28, Łozienica 72-100 Goleniów
lub e-mail:
rekrutacja@yachtech.pl

*Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji ( Ustawa z dn.29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883").

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Nadsyłanych aplikacji nie zwracamy.
Kontakt: rekrutacja@yachtech.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-14
Nr ogłoszenia: 199014
O PHU Impex: Jesteśmy firmą z branży komunalnej, działającą na krajowym rynku od 1994 roku. W tym czasie nawiązaliśmy stałą współpracę z wieloma zakładami komunalnymi w całej Polsce oraz z liczącymi się partnerami w całej Europie. Nieustannie dążymy do poszerzenia naszej oferty w odpowiedzi na zmieniające się zapotrzebowanie rynku oraz rosnące potrzeby naszych Klientów. Oferujemy usługi związane ze sprzedażą, dzierżawą i skupem pojazdów branży komunalnej, a także prowadzimy ich kompleksowy serwis. Więcej informacji na: www.phu-impex.pl.
 
  W związku z rozwojem firmy poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:  
 
Pracownik biurowy   
 
Miejsce pracy: Warnice
 
Region: zachodniopomorskie
 
 
 
Opis stanowiska:
 
·  Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów.
·  Archiwizacja dokumentów.
·  Systematyzacja procesu przepływu dokumentów na magazynie.
·  Wsparcie organizacyjne i administracyjne magazynu.
·  Wystawianie wz, pz, zleceń transportowych.
·  Weryfikacja zgodności przyjęć magazynowych z fakturami.
·  Przeprowadzanie inwentaryzacji.
·  Przygotowywanie analiz dotyczących średnich cen zakupu towarów.
·  Prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów z Klientami.
 
 
Wymagania:
 
·  Umiejętność obsługi komputera (dobra znajomość środowiska pakietu Office).
·  Znajomość obiegu dokumentacji magazynowej będzie dodatkowym atutem.
·  Dokładność i terminowość w wykonywaniu obowiązków.
·  Mile widziane prawo jazdy kat. B.
 
 
Oferujemy:
 
·  Zatrudnienie na stałe na podstawie umowy zlecenia.
·  Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
·  Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy bok@phu-impex.pl
 
 
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PHU Impex z siedzibą w Szczecinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
 
Informujemy, że Administratorem danych jest PHU Impex z siedzibą w Szczecinie przy ul. Zielonogórskiej. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Kontakt: bok@phu-impex.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-14
Nr ogłoszenia: 199012
Istniejąca od ponad czterech lat firma United Bridal Factory, zlokalizowana w Stargardzie Szczecińskim zatrudniająca ponad 120 pracowników. Związana wieloletnimi kontraktami ze znaną od ponad 20 lat niemiecką marką odzieżową. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników na stanowisko:
 
prasowaczka
 
Gwarantujemy  
  • stabilne długoletnie zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, docelowo na czas nieokreślony
  • praca w systemie jednozmianowym, gwarancja pracy poniedziałek – piątek  od 07:00 do 15:00, bez nadgodzin 
  • atrakcyjne, terminowo wypłacane wynagrodzenie 
  • opłacanie składek ZUS od całości wynagrodzenia 
  • praca w miłej i przyjaznej atmosferze 
  • trzytygodniowy urlop w sierpniu
 
 
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobiście ul. Limanowskiego 32

Kontakt: ul. Limanowskiego 32
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-13
Nr ogłoszenia: 198974
Istniejąca od ponad czterech lat firma United Bridal Factory, zlokalizowana w Stargardzie Szczecińskim zatrudniająca ponad 120 pracowników. Związana wieloletnimi kontraktami ze znaną od ponad 20 lat niemiecką marką odzieżową. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników na stanowisko:
 
szwaczka
 
Gwarantujemy  
  • stabilne długoletnie zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, docelowo na czas nieokreślony
  • praca w systemie jednozmianowym, gwarancja pracy poniedziałek – piątek  od 07:00 do 15:00, bez nadgodzin 
  • atrakcyjne, terminowo wypłacane wynagrodzenie 
  • opłacanie składek ZUS od całości wynagrodzenia 
  • praca w miłej i przyjaznej atmosferze 
  • trzytygodniowy urlop w sierpniu
 
 
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobiście ul. Limanowskiego 32
Kontakt: ul. Limanowskiego 32
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-13
Nr ogłoszenia: 198973
Zespół Recruiters specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do takich branż jak: Finanse, Bankowość, Obsługa Klienta, Logistyka, IT & Telecoms, Produkcja, HR oraz Sprzedaż i Marketing.

Dzięki współpracy z czołowymi firmami proponujemy naszym Kandydatom najbardziej atrakcyjne oferty pracy dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.
Aktualnie dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Księgowy/a z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin

Zakres obowiązków:
  • Odpowiedzialność za realizację zadań w ramach danego obszaru księgowości (księga główna, środki trwałe lub raportowanie)
  • Dbanie o dokładność, skuteczność i terminowość realizacji zadań
  • Udział w projektach usprawniania procesów księgowych
  • Współpraca i wspieranie członków zespołu w codziennej działalności
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunkowe)
  • Doświadczenia w przynajmniej jednym obszarze księgowym (zobowiązania, należności, środki trwałe, księga główna) lub pełnej księgowości
  • Znajomości języka angielskiego
  • Znajomość drugiego języka europejskiego (np. węgierski, hiszpański, niemiecki) mile widziana
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Samodyscypliny oraz zdolności do pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • Pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie
  • Możliwość doskonalenia znajomości języków obcych
  • Szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
  • Bogaty pakiet socjalny
  • Realne możliwości rozwoju w obszarze księgowości
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Ambitną pracę w profesjonalnym, przyjaznym zespole
Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższą ofertą wyślij nam swoje CV na adres:  rekrutacja2@recruiters.com.pl

Wszystkie dokumenty aplikacyjne są chronione zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych i wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Kontakt: rekrutacja2@recruiters.com.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-11
Nr ogłoszenia: 198904
Firma Recruiters pomaga kandydatom znaleźć pracę, dzięki której mogą rozwijać swoją karierę zawodową. 
 
W chwili obecnej dla naszego Klienta, dużej  firmy ze Szczecina poszukujemy kandydata z dobrą znajomością języka niemieckiego. 
 
Nie posiadasz jeszcze doświadczenia w pracy, ale znasz dobrze język niemiecki?
 
Jeśli jesteś:
  • otwarta/y, aby pracować w młodym zespole 
  • osobą komunikatywną nie bojącą się wyzwań 
  • szukasz przyjaznego miejsca zatrudnienia
Ta praca jest dla Ciebie!
 
Nasz klient oferuje:
  • umowę o pracę
  • bogaty pakiet socjalny w tym prywatną opiekę medyczną
  • atrakcyjne wynagrodzenie
Wyślij nam swoje CV na adres:
rekrutacja2@recruiters.com.pl
 
Wszystkie dokumenty aplikacyjne są chronione zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych i wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Kontakt: rekrutacja2@recruiters.com.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-01-11
Nr ogłoszenia: 198903
 
reklama
Copyright © 2001 - 2016   Regionalny Informator Internetowy   rii.pl