Regionalny Informator Internetowy Stargardu Szczecińskiego
 
 
Przejdź:  
 
zatrudnię do pracy - Ofert: 172    strona 1 / 12
Pracownik produkcji- praca od zaraz!
Miejsce pracy: Stargard

Praca polega na:
- praca na linii produkcyjnej świec zapachowych.
- odlewanie parafiny do form
- pakowanie gotowych produktów.
- prace manualne

Oferujemy:

- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, z pełnym wymiarem godzin
- dodatek za pracę w godzinach nocnych
- praca w systemie III zmianowym (6-14; 14-22; 22-6)
- przeszkolenie przygotowujące do pracy
- regularną, comiesięczną wypłatę wynagrodzenia
- praca w godzinach nadliczbowych płatna zgodnie z Kodeksem Pracy
- możliwość dłuższej współpracy
- miła atmosfera

Oczekiwania:

-zdolności manualne
-dyspozycyjność
-gotowość do pracy zmianowej
-mile widziane Panie

Prosimy o dopisanie w nadesłanych aplikacjach (CV) następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)

Kontakt: d.bortnik@interkadra.pl / 513428523
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-23
Nr ogłoszenia: 204314
Eltwin Sp. z o.o. – dostawca elektroniki przemysłowej, poszukuje kandydata na stanowisko: Technik-elektronik

Lokalizacja:
Stargard

Rodzaj pracy: umowa o pracę

Zakres obowiązków:
  • Diagnostyka i naprawa urządzeń elektrycznych i elektronicznych,
  • Diagnoza usterek płytek drukowanych,
  • Naprawa płytek drukowanych,
  • Wymiana podzespołów elektronicznych,
  • Obsługa i utrzymanie sprzętów testowych,
  • Wsparcie techniczne produkcji,
  • Zmiana i aktualizacja oprogramowania systemowego,
  • Bieżące raportowanie przebiegu i wyników pracy,
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie techniczne, technik elektryk / elektronik lub pokrewne,
  • Mile widziane doświadczenie w naprawach urządzeń elektronicznych / elektrycznych,
  • Umiejętność posługiwania się schematami technicznymi oraz dokumentacją produkcyjną,
  • Umiejętność obsługi sprzętu pomiarowego,
  • Umiejętność lutowania – chociaż w stopniu podstawowym,
  • Język angielski – mile widziany.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • stabilne zatrudnienie,
  • pracę od poniedziałku do piątku,
  • pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres mailowy: eltwin_polska@wp.pl
Kontakt: eltwin_polska@wp.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-21
Nr ogłoszenia: 204273
Radiometer Sp z o.o.
Radiometer, część amerykańskiej korporacji Danaher, to światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji zaawansowanych technologicznie analizatorów krwi w dziedzinie gazometrii, elektrolitów i metabolitów. Firma posiada wysoką pozycję na globalnym rynku medycznym i funkcjonuje w ramach platformy Life&Diagnostics. W Stargardzie od przeszło 7 lat funkcjonuje zakład produkcyjny Radiometer zatrudniający obecnie ponad 250. Obecnie – w związku z wakatem – poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent kierownika produkcji

Miejsce pracy: Stargard
Region: zachodniopomorskie

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • planowanie i organizowanie pracy zespołu produkcyjnego
  • zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji procesu produkcji
  • nadzór nad realizacją procesu produkcyjnego oraz aktywne wspieranie realizacji planu produkcyjnego
  • przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych oraz kontrola pracy podległych pracowników
  • współpraca z działami wspierającymi produkcję
  • aktywny udział w rozwiązywaniu problemów procesowych, personalnych i organizacyjnych w obszarze odpowiedzialności
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie, mile widziane techniczne
  • wiedza teoretyczna oraz praktyka w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • obsługa komputera w zakresie MS Office
  • znajomość zagadnień Lean Manufacturing (Kaizen, 5S)
  • wysoka komunikatywność oraz zaangażowanie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
Oferujemy
  • pracę w międzynarodowym środowisku pracy
  • dużą samodzielność w działaniu
  • możliwości dalszego kształcenia i szkoleń branżowych, liderskich oraz wewnątrzfirmowych.
  • szereg innych świadczeń pracowniczych, w tym: fundusz socjalny, dofinansowanie do kart aktywności sportowej, grupowe ubezpieczenia na życie.
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
Zainteresowanie osoby prosimy o przesłanie CV w terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia na adres e-mail marta.winska@radiometerstargard.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Kontakt: marta.winska@radiometerstargard.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-20
Nr ogłoszenia: 204230
Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 360 elektromarketów jesteśmy obecni w niemal 300 miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ok. 4 tys. pracowników. W związku z  dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:
 
Doradca Klienta - Sprzedawca
 
Miejsce pracy: Stargard Szczeciński
 
Doradca Klienta – Sprzedawca odpowiedzialny jest za:
- kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
- realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
- fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
- dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
- pomoc Klientom w załadunku towaru
 
Od kandydatów oczekujemy:
- chęci poszerzania wiedzy z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej
- umiejętności pracy w zespole
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- niekaralności
 
Twoimi dodatkowymi atutami będą:
- zainteresowanie branżą RTV, AGD, IT/MM
- doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych
- doświadczenia w sprzedaży, bezpośredniej obsłudze Klienta
 
Naszym pracownikom oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
- stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń
- możliwość korzystania z pakietów MultiSport
 
Prosimy o składanie swojej aplikacji (CV i listu motywacyjnego) poprzez stronę www.mediaexpert.pl. W zakładce INFORMACJE- PRACA  (zamieszczona na dole strony internetowej) proszę o wybranie interesującej  Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku „Aplikuj”.
 
Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TERG S.A., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn.  29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)”
Kontakt: www.mediaexpert.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-17
Nr ogłoszenia: 204126
Kasa Stefczyka jest największą spośród wszystkich kas w Polsce. Działamy na rynku usług finansowych od ponad 20 lat. Wielokrotnie zdobywaliśmy prestiżowe wyróżnienia przyznawane przez klientów oraz byliśmy doceniani jako pracodawca.
Jak to robimy?
Stawiamy na tych, którzy mają pasję i energię, następnie stwarzamy im przestrzeń do rozwoju a potem doceniamy!
Pracuj z Nami!
Obecnie poszukujmy Kandydata na stanowisko:
Opiekun Finansowy,
którego zadaniem jest sprzedaż produktów i usług finansowych w oddziale Kasy Stefczyka, doradztwo finansowe, telemarketing oraz obsługa kasowa klientów.
Miejsce pracy:  Pyrzyce
Jeśli zatem:
  • Chcesz pracować w finansach, ale zawsze wydawało Ci się, że Cię nie zaproszą na rozmowę
  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta
  • Lubisz  sprzedawać
  • Potrafisz osiągnąć, to co sobie zaplanujesz
  • Lubisz być w gronie najlepszych
To szukamy właśnie Ciebie!
Zatem Nie zwlekaj!
Aplikuj!
Magdalena.sokol@tzskokska.pl

Zyskasz:
  • Umowę o pracę i gwarancję przestrzegania kodeksu pracy
  • 2 tygodniowe szkolenie przygotowujące do pracy, za które otrzymasz wynagrodzenie
  • Rozbudowany pakiet szkoleń, dających możliwość rozwoju Twoich kompetencji
  • Klarowne zasady awansu
  • Dofinansowanie karty MultiSport
  • System premiowy, dzięki któremu zarobisz atrakcyjne premie.
Prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z 29.08.1997 r.    o ochronie danych osobowych,( DZ. U. z 2002 r. ,Nr 101,Poz.926 ze zm.”)
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Kontakt: Magdalena.sokol@tzskokska.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-17
Nr ogłoszenia: 204121
Spaas Canldes Poland Sp. z o.o. - producent świeczek zapachowych, z siedzibą w Stargardzie, poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko
 
OPERATOR MASZYN
 
Obowiązki:
- rozruch i sterowanie pracą maszyn i urządzeń obsługiwanych przy realizacji produkcji,
- zapewnienie optymalnej wydajności i najwyższej jakości produkcji,
- praca przy automatycznych liniach technologicznych
- współpraca z działem utrzymania ruchu oraz kontroli jakości.

Wymagania:
- wykształcenie co najmniej zawodowe, kierunek techniczny,
- doświadczenie w pracy przy obsłudze maszyn i urządzeń przemysłowych (w tym maszyn pneumatycznych i hydraulicznych),
- gotowość do pracy wielozmianowej,
- uprawnienia na użytkowanie wózków widłowych – mile widziane.
 
Oferujemy:
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę oraz atrakcyjny system premiowy,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@spaas.pl z dopiskiem „Operator maszyn” lub złożenie CV w siedzibie firmy w Stargardzie, ul. Nasienna 11.
 
Prosimy o dopisanie w CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie i archiwizowanie moich danych osobowych przez Spaas Candles Poland Sp. z o.o. w celu realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji i selekcji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.).
Kontakt: rekrutacja@spaas.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-16
Nr ogłoszenia: 204093
Spaas Canldes Poland Sp. z o.o. - producent świeczek zapachowych, z siedzibą w Stargardzie, poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko
 
TECHNIK UTRZYMANIA RUCHU
 
Opis stanowiska:
- wykonywanie napraw i konserwacji maszyn i urządzeń zgodnie z wymogami techniczno- organizacyjnymi obowiązującymi w firmie,
- inicjowanie działań usprawniających pracę maszyn,
- prowadzenie bieżącej dokumentacji eksploatacyjnej,
- diagnozowanie i naprawa usterek mechanicznych,
- podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych,
- realizacja prac modernizacyjnych przy maszynach i urządzeniach,
- zapewnienie ciągłości produkcji.
 
Wymagania: 
- wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane kierunki: elektryka / mechanika lub mechatronika,
- dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej – mile widziane,
- znajomość podstaw systemów PLC Siemens – mile widziana
- dyspozycyjność – praca w systemie trzyzmianowym,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- skuteczność i systematyczność w działaniu,
- koncentracja na powierzonych zadaniach,
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows,
- mile widziane uprawnienia do eksploatacji urządzeń w co najmniej jednej z grup: I / II lub III,
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego,
- mile widziane aplikacje absolwentów szkół.
 
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o stabilnej sytuacji na rynku,
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji,
- dofinansowanie nauki języka angielskiego oraz szkolenia techniczne,
- ubezpieczenie na życie,
- przyjazną atmosferę pracy.
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@spaas.pl z dopiskiem „TECHNIK  UTRZYMANIA RUCHU” lub złożenie CV w siedzibie firmy w Stargardzie, ul. Nasienna 11.
 
Prosimy o dopisanie w CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie i archiwizowanie moich danych  osobowych przez Spaas Candles Poland Sp. z o.o. w celu realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji i  selekcji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.).
Kontakt: rekrutacja@spaas.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-16
Nr ogłoszenia: 204092
Cukiernia NOVA zatrudni:
  • CUKIERNIKA,
  • POMOC CUKIERNIKA
Wymagania:
- wykształcenie odpowiednie do zawodu
- minimum 2-letni staż pracy
- dyspozycyjność i zaangażowanie
- samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy
- aktualna książeczka zdrowia

Oferujemy:
- bardzo dobre warunki pracy
- wysokie zarobki
- umowa o prace
- pracę w przyjaznej atmosferze

CV proszę kierować
mail do kontaktu :
praca@cukiernianova.com.pl


Kontakt: praca@cukiernianova.com.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-15
Nr ogłoszenia: 204063
Dobrze, że jesteś – szukaliśmy Cię!
Projektujemy i budujemy inteligentne domy niskoenergetyczne o unikalnym skandynawskim designie.
ERH EcoReadyHouse, znasz? Chwytaj link – www.ecoreadyhouse.pl
Pracujemy w Stargardzie, budujemy na terenie całej Polski i Szwecji, ale takich realizacji jak nasze nie znajdziecie nigdzie indziej na świecie!
W procesie budowania nie uznajemy kompromisów, a na pierwszym miejscu od lat stawiamy jakość.

Jeżeli tak jak my kochasz skandynawski minimalizm i doceniasz jakość tego, co robisz – dołącz do nas na stanowisku
Starszego Architekta
Miejsce pracy: Stargard

Opis stanowiska:
  • przygotowywanie koncepcji budynków zgodnie z przyjętą strategią firmy
  • opracowywanie wspólnie z konstruktorem rozwiązań detali konstrukcyjnych w budynkach
  • przygotowywanie dokumentacji dla klienta zgodnie z przyjętymi procedurami obsługi
  • koordynacja i weryfikacja pracy podwykonawców (branżyści, instalatorzy)
  • przygotowanie projektu budowlanego dla klienta
  • przygotowanie projektu wykonawczego
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne
  • biegła znajomość prawa budowlanego, warunków technicznych i norm
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • bardzo dobra znajomość programu Archicad
  • posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej bez ograniczeń
  • umiejętność tworzenia wizualizacji
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność, odpowiedzialność oraz odporność na stres
  • wyczucie estetyczne, kreatywność
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (dodatkowy atut)
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • narzędzia niezbędne do pracy
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się w firmie w młodym zespole
  • miłą atmosferę

Prosimy o dopisanie klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych podczas rekrutacji.
Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Kontakt:
rekrutacja@procyon.com.pl z dopiskiem „Starszy Architekt”

Kontakt: rekrutacja@procyon.com.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-15
Nr ogłoszenia: 204060
Żabka Polska sp. z o.o. to 17 lat doświadczenia w handlu detalicznym, ponad 4000 sklepów  Żabka i Freshmarket w 70% miast w całej Polsce, ponad 1,5 mln Klientów każdego dnia.  Wspólnie tworzymy największą sieć sklepów typu convenience w Polsce. Dołącz do Nas na  stanowisku:
 
Partner Biznesowy
 
Miejsce pracy: Pyrzyce, Gryfino, Szczecin, Stargard Szczeciński,
 
Oczekujemy:
 
- Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej 
- Przedsiębiorczości
- Umiejętności kierowania zespołem pracowników
- Pozytywnego nastawienia do Klienta
- Uczciwości
- Wytrwałości
- Optymizmu
- Zaangażowania
- Motywacji do pracy
- Znajomości obsługi komputera (m.in. Pakiet Office)
- Wkładu finansowego na pokrycie kosztów w pierwszym miesiącu prowadzenia działalności (m.in. opłacenia pracowników) oraz pokrycie wstępnych kosztów m zatowarowania sklepu w produkty regionalne
 
Oferujemy:
 
- Rozpoznawalną markę
- Partnerstwo w prowadzeniu biznesy, poparte wieloletnim doświadczeniem,
- Umeblowany i w pełni wyposażony sklep w atrakcyjnej lokalizacji
- Wynagrodzenie zależne od zaangażowania i realizacji planów sprzedażowych
- Szkolenie (w tym zgrupowanie wyjazdowe) przygotowujące do realizacji  powierzonych zadań
- Wsparcie marketingowe i pakiet działań promocyjnych
- Wsparcie finansowe na otwarcie sklepu
- Pokrycie bieżących opłat związanych z funkcjonowaniem sklepu:
- Opłatę za najem lokalu
- Opłatę za energię elektryczną
- Opłatę za ochronę obiektu
- Opłatę za transport – dostawy do sklepów
- Opłaty koncesyjne – do 12 tyś rocznie
 
Składowe przychodu Partnera Biznesowego
 
- Należność gwarantowana
- Marża od obrotu
- Premia za realizację jakościowych i ilościowych celów sprzedażowych
- Dodatkowe nagrody i premie
Kontakt: Sudzinska.Joanna@zabka.pl
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-14
Nr ogłoszenia: 204029
Firma transportowa ze Stargardu poszukuje pracowników na stanowisko:

Kierowca Międzynarodowy C+E

Opis stanowiska:
  •     transport międzynarodowy, główne kierunki:  Francja, Belgia, Holandia, Niemcy.
  •     jazda w pojedynczej obsadzie.
Wymagania:
  •     prawo jazdy C+E,
  •     karta kierowcy do tachografu cyfrowego,
Oferujemy:
  •     stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  •     możliwość podjęcia pracy od zaraz,
  •     pracę na nowym sprzęcie,
  •     terminowe wypłaty,
  •     zadbany i technicznie serwisowany tabor,
  •     na weekendy zjazd do bazy.
Osoby chętne do pracy proszę o kontakt na: ikt-kwapich@wp.pl lub tel. 0048 501090678

Kontakt: ikt-kwapich@wp.pl lub tel. 0048 501090678
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-10
Nr ogłoszenia: 203930
PRACA NA WAKACJE

Agencja Pracy Tymczasowej Personel Partner  posiadającą certyfikat agencji zatrudnienia (nr 12891) dla swojego klienta na terenie Szczecina zajmującego  się  produkcją wyrobów cukierniczych  poszukuje osób do pracy na stanowisko:

PRACOWNIK PRODUKCJI

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- dekoracja ciast i tortów
- pakowanie gotowego wyrobu
- dbałość o  bezpieczeństwo i porządek w obrębie linii produkcyjnej

WYMAGANIA:
- dobry ogólny stan zdrowia,
- książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych,
- uczciwość, pracowitość
- doświadczenie- nie wymagane

OFERUJEMY:
- niezbędne szkolenia,
- bezpłatny transport dla osób spoza Szczecina.
- przyjazną atmosferę

Osoby zainteresowane  prosimy przesyłać na adres
m.nastarowski@personelpartner.com wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych   lub kontakt telefoniczny 790 500 392  lub 790 500 587

Kontakt: m.nastarowski@personelpartner.com
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-09
Nr ogłoszenia: 203893
Bridgestone Corporation to japoński koncern z tradycjami, działamy na rynku oponiarskim już od 1931 roku. Obecnie jesteśmy największym na świecie producentem opon i wyrobów gumowych. Fabryka w Stargardzie jest drugim europejskim zakładem Bridgestone produkującym opony radialne do samochodów ciężarowych i autobusów. Wciąż się rozwijamy- od  2013 zajmujemy się także produkcją bieżników. Jako zespół każdego dnia stawiamy przed sobą nowe wyzwania, dlatego nieprzerwanie jesteśmy jednym z liderów na rynku. Jako elastyczny pracodawca, tworzymy udogodnienia w miejscu pracy dla osób niepełnosprawnych ruchowo i niedosłyszących.

Nasz zespół chcemy obecnie wzmocnić osobą:

Operator magazynu w dziale logistyki
Nr ref.: OP/ mag./06/16

a miejscem pracy będzie: Stargard

Jeśli jesteś zainteresowany:
  • obsługą i jazdą wózkiem widłowym w obszarze magazynu produktu gotowego
  • wprowadzaniem danych do systemu ERP
  • sortowaniem opon i przygotowywaniem ich do wysyłki
  • transportem materiałów
Jednocześnie:
  • zdobyłeś wykształcenie zawodowe lub średnie
  • masz uprawnienia do obsługi wózków widłowych oraz umiejętność posługiwania się nimi
  • posiadasz dużą sprawność fizyczną i doświadczenie w pracy w obszarze magazynu (mile widziane)
  • jesteś gotowy do podjęcia pracy w systemie zmianowym
Aplikuj! Jesteś kandydatem, na którego czekamy!

My jako pracodawca oferujemy Ci:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji w oparciu o umowę o pracę
  • pakiet medyczny i dofinansowanie do pakietu sportowego oraz udziału w wydarzeniach kulturalnych
  • udział w technicznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe wymagane na stanowisku pracy
  • pracę w oparciu o najnowocześniejsze technologiczne rozwiązania
  • imprezy integracyjne dla pracowników
  • spotkania integracyjne dla rodzin pracowników z możliwością zwiedzenia fabryki (Family Day)
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacja@bridgestone.eu
Prosimy o zamieszczenie numeru referencyjnego oraz oświadczenia: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Bridgestone Stargard Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych DzU nr 133 poz. 833)”
Bridgestone Stargard Sp. z o.o
ul.Most Kamienny 7, Stargard 73-110
www.bridgestone.pl
Kontakt: rekrutacja@bridgestone.eu
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-07
Nr ogłoszenia: 203833
W związku z rozwojem naszej działalności do nowopowstałego magazynu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

PRACOWNIK MAGAZYNU

(obsługa zwrotów odzieży, obuwia i dodatków)
Miejsce pracy: Łozienica (Goleniowski Park Przemysłowy)

Zapewniamy bezpłatny dojazd do pracy!

Do Twoich zadań należeć będzie:

• Ocena ilościowa i jakościowa oraz pakowanie produktów (odzież, obuwie, dodatki)
• Prowadzenie prostych czynności administracyjnych związanych z gospodarką magazynową

Wymagania:

• Gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym
• Zaangażowanie i chęci do pracy
• Skrupulatność i dokładność w realizacji zadań

Wybranej osobie zaproponujemy:

• Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
• System premiowy
• Bony świąteczne
• Zmianowy system pracy
• Bezpłatny dojazd do pracy (Stargard-Przemocze-Maszewo-Mosty-Łozienica)

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV: rekrutacja@fiege.pl bądź kontakt telefoniczny: 601470215, 601710134.

Prosimy o dołączenie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Kontakt: 601470215, 601710134
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-07
Nr ogłoszenia: 203832
Kalmar jest liderem w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu. Zaopatrujemy w nasze maszyny:  operatorów portowych i terminalowych, centra dystrybucji oraz przemysł ciężki. Co czwarty kontener na świecie jest przemieszczany za pomocą rozwiązań Kalmar. www.kalmarglobal.com
 
Kalmar jest częścią fińskiego koncernu Cargotec. Łączna wartość sprzedaży realizowanej przez Cargotec w 2015 roku wyniosła około 3,7 miliarda nEUR, na całym świecie zatrudniamy około 11 000 osób. Emitowane przez firmę Cargotec akcje klasy B, oznaczone symbolem CGCBV,  są notowane na NASDAQ OMX Helsinki Ltd. www.cargotec.com
 
Budowa naszej montowni w Stargardzie Szczecińskim została uznana przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych za największą  zagraniczną inwestycję w 2009 roku. W 2013 roku otworzyliśmy kolejny zakład montażowy w Stargardzie. Obecnie w dwóch fabrykach zatrudniamy  około 800 osób.


Stażysta w Dziale Utrzymania Ruchu
 
Nr Ref: UR/03/16

Zadania:
- przygotowywanie instrukcji stanowiskowych, 
- praca z dokumentacją techniczną,
- obsługa programów przeglądów prewencyjnych,
- wyszukiwanie ofert na części zamienne, dobór zamienników,
- uczestnictwo w wykonywaniu przeglądów, napraw : urządzeń, maszyn i narzędzi.
 
Idealny kandydat:
- wykształcenie średnie lub wyższe o profilu elektrycznym (elektryk, elektromechanik, elektronik),
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej i schematów elektrycznych,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość zagadnień z zakresu hydrauliki, pneumatyki, mechaniki będzie mile widziana,
- entuzjazm i motywacja do zdobywania doświadczeń zawodowych.

Oferujemy:

 
- płatny staż na dłuższy okres czasu w dużej i wciąż rozwijającej się firmie o globalnym zasięgu,
- pracę w wysokich standardach i cenne doświadczenia zawodowe,
- nowoczesne narzędzia pracy,
- dobre relacje międzyludzkie oraz ducha współpracy,
- dofinansowanie obiadów na firmowej stołówce i premie.
 
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV mailem na adres: aleksandra.mitura@kalmarglobal.com
 
W temacie emaila proszę wpisać nazwę stanowiska oraz numer referencyjny ogłoszenia.
 
W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
 
1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.
Kontakt: aleksandra.mitura@kalmarglobal.com
Ogłoszenie z dnia: 2016-06-07
Nr ogłoszenia: 203815
 
Copyright © 2001 - 2016   Regionalny Informator Internetowy   rii.pl