Regionalny Informator Internetowy Stargardu Szczecińskiego
 
 
Przejdź:  
 
zatrudnię do pracy - Ofert: 106    strona 1 / 8
CSK Transport - Logistyka – Doradztwo firma o ugruntowanej pozycji na rynku z blisko 10-letnim doświadczeniem w sektorze TSL poszukuje kandydatów na stanowisko

Specjalisty ds. administracyjno-biurowych


Miejsce pracy: Szczecin

Zadania:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
  • opracowywanie ewidencji czasu pracy,
  • nadzór nad dokumentacją,
  • współpraca z organami administracji publicznej,
  • aktywne diagnozowanie problemów i podejmowanie odpowiednich kroków dla ich rozwiązania,
  • wsparcie i doradztwo dla klientów w wyżej wskazanym zakresie,
  • planowanie kalendarza szkoleń organizowanych przez firmę.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe z zakresu transportu lub pokrewne – warunek konieczny,
  • znajomość przepisów prawa pracy,
  • praktyczna znajomość ustawy o czasie pracy kierowców,
  • umiejętność precyzyjnego redagowania dokumentów,
  • komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole,
  • doświadczenie,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • chęć podnoszenia kwalifikacji,
  • znajomość języków obcych (niemiecki lub angielski) będzie atutem.
Oferujemy:
  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • szkolenie przed przystąpieniem do pracy,
  • możliwość stałego podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych,
  • umowę o pracę,
  • stabilność zatrudnienia,
  • bardzo dobre warunki pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny ze zdjęciem na adres: rekrutacja@csk.szczecin.pl.

Uprzejmie zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Kontakt: rekrutacja@csk.szczecin.pl
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-30
Sieć sklepów internetowych Mirat.pl z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na rynku poszukuje pracownika do obsługi zamówień.

Opis stanowiska pracy:

1.Obsługa zapytań ofertowych oraz zamówień
2.Pozyskiwanie nowych klientów
3.Obsługa obecnych klientów
4.Współpraca z aktualnymi partnerami
5.Dbanie o wizerunek firmy

Wymagania:
1.Kobieta w wieku 27-45 lat
2.Wykształcenie średnie lub wyższe
3.Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
4.Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych
5.Znajomość języka obcego mile widziana (niemiecki, angielski)

Od kandydatów oczekujemy także:
1.Zaangażowanie w pracę i entuzjazmu
2.Inicjatywy, konsekwencji, samodzielności w działaniu
3.Dobrej organizacji pracy
4.Zdolności interpersonalnych i prezentacyjnych
5.Umiejętności pracy w grupie

Oferujemy :

1.Pracę w godzinach 08:00 – 16:00.
2.Umowę o pracę w pełnym wymiarze pracy.
3.Wynagrodzenie początkowe 1400 zł netto (na rękę) plus premie uzależnione od
wyników pracy.
4.Pracę w miłej atmosferze umożliwiającej rozwój i merytoryczne wsparcie.

CV oraz list motywacyjny z aktualnym zdjęciem prosimy dostarczyć osobiście od pn -pt.
w godz 9:00 – 15:00 na adres:

Mirat s.c.
ul. Kwiatowa 9
Stargard Szczeciński

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MIRAT s.c., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)”

Kontakt: osobisty
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-24
Jeśli szukasz pracy na kilka miesięcy lub dłużej to:

Biuro Promo Sp. z o.o. - właściciel marki Jobman.pl - Agencja Pracy Tymczasowej działająca na podstawie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod nr 2163, poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy na stanowisku:

Poszukujemy osoby do prac magazynowo-porządkowych.

Gdzie?: Stargard Szczeciński

W pracy będziesz odpowiedzialny za:
- wykonywanie zleceń związanych z pracą na poszczególnych działach.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
-  szukasz pracy na 0,5 etatu,
- jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku po godzinie 15.00.

Dlaczego warto podjąć z nami współpracę:
- umożliwiamy zdobycie cennego doświadczenia zawodowego,
- oferujemy stawkę 11,90 brutto.

Jak aplikować?:
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, to prosimy o składanie aplikacji - CV drogą elektroniczną na adres email rekrutacja.szczecin@jobman.pl koniecznie z dopiskiem Stargard 0,5 etatu

Aplikacje powinny zawierać klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych(dz.u. z 2002 nr 101 poz. 926 z późn. zm)

Kontakt: rekrutacja.szczecin@jobman.pl
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-23
Cargotec jest liderem w dostarczaniu rozwiązań w obszarze przeładunku towarów. Nasze marki Hiab, Kalmar i MacGregor są rozpoznawalne na całym świecie. Dzięki globalnemu zakresowi świadczonych usług i ich innowacyjności doskonale rozpoznajemy potrzeby naszych Klientów. Wartość sprzedaży w 2013 roku wyniosła 3,2 miliardów Euro, obecnie zatrudniamy około 11 000 osób. Firma jest notowana na giełdzie papierów wartościowych w Helsinkach. Budowa naszej montowni w Stargardzie Szczecińskim została uznana przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych za największą zagraniczną inwestycję w 2009 roku. W 2013 roku otworzyliśmy drugi zakład montażowy w Stargardzie.

Oferta pracy Hiab 
obecnie poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowisko 
Lakiernika
     
Zadania: 
  • Malowanie elementów stalowych farbami proszkowymi
  • Kontrola jakościowa malowanych elementów przed i po malowaniu
  • Nadzór nad parametrami i prawidłowym funkcjonowaniem kabin lakierniczych i urządzeń w lakierni, zgłaszanie usterek
  • Dokonywanie zapisów w kartach produkcyjnych i jakościowych
Idealny kandydat: 
  • Doświadczenie na stanowisku lakiernika (mile widziane malowanie proszkowe) 
  • Preferowane doświadczenie w obsłudze automatycznej kabiny lakierniczej
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
Oferujemy:
  • Wyjątkową szansę uczestnictwa w tworzeniu nowej organizacji opartej na międzynarodowych standardach
  • Inspirujące wyzwania i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Dobre relacje międzyludzkie oraz ducha współpracy
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i pakiet socjalny
 
Miejsce pracy: Stargard Szczeciński, Polska.
 
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres:
rekrutacja@cargotec.com 
Prosimy o wpisanie w temacie maila następującego numeru referencyjnego: LAK/11/14
 
Prosimy ponadto o dodanie w treści CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Kontakt: rekrutacja@cargotec.com
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-21
Firma Miklewski Consulting z powodzeniem działa na rynku dotacji unijnych od 2009 roku. Od początku działalności firmy pozyskała dla swoich klientów dofinansowanie na kwotę 600 mln zł. 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Analityk ds. projektów unijnych

Zadania:
  • tworzenie biznes planów (bez części finansowych)
  • tworzenie studium wykonalności (bez części finansowych)
  • tworzenie strategii rozwoju firm
  • redagowanie korespondencji bieżącej
  • pozostałe prace biurowe

Wymagania:
  • biegła obsługa pakietu  MS Office
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (warunek konieczny)
  • wykształcenie wyższe kierunki ekonomiczne (warunek konieczny)
  • wysoka komunikatywność
  • bardzo dobre umiejętności planowania oraz organizowania pracy
  • entuzjazm oraz motywacja do pracy
  • doświadczenie w zakresie we wnioskach o dotacje UE mile widziane

Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko
  • pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
  • miejsce pracy: Stargard Szczeciński

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@miklewski.eu Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

Kontakt: rekrutacja@miklewski.eu
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-19
Firma Miklewski Consulting z powodzeniem działa na rynku dotacji unijnych od 2009 roku. Od początku działalności pozyskała dla swoich klientów dofinansowanie na kwotę 600 mln zł.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Analityk finansowy
Zadania:
  • tworzenie biznes planów (część finansowa)
  • tworzenie studium wykonalności (częś ć finansowa)
  • obliczanie wskaźników efektywności inwestycji 
  • tworzenie strategii rozwoju firm
  • redagowanie korespondencji bieżącej
  • pozostałe prace biurowe

Wymagania:
  • biegła obsługa pakietu  MS Office
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (warunek konieczny)
  • wykształcenie wyższe kierunki ekonomiczne (warunek konieczny)
  • wysoka komunikatywność
  • bardzo dobre umiejętności planowania oraz organizowania pracy
  • entuzjazm oraz motywacja do pracy
  • doświadczenie w zakresie we wnioskach o dotacje UE mile widziane

Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko
  • pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
  • miejsce pracy: Stargard Szczeciński
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@miklewski.eu Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

Kontakt: rekrutacja@miklewski.eu
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-19
Zakład Usługowo-Budowlany specjalizujący się w wykonywaniu elewacji klinkierowych pilnie zatrudni

pracowników na stanowisko murarza


Wymagania:
  • doświadczenie przy murowaniu cegły klinkierowej
  • umiejętność czytania rysunku technicznego
  • umiejętność pracy w zespole.
  • mile widziane prawo jazdy KAT.B
Oferujemy :
  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
  • dowóz i powrót z miejsca pracy
  • zakwaterowanie
  • wyżywienie.
Zainteresowanych prosimy o kontakt na dodany numer telefonu
601 796 230 Lub przesłanie CV na adres
biuro@klinkier-grzelak.pl
Kontakt: 601 796 230
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-16
Redakcja info-wiadomości poszukuje stażysty na stanowisko:

dziennikarz/dziennikarka

 
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe o kierunku dziennikarstwo
  • status osoby bezrobotnej oraz możliwość podjęcia stażu w ramach PUP
Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV na adres: info.wiadomosci@gmail.com z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.  Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Kontakt: 609 804 424
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-15
Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.

Obecnie dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy, zlokalizowanej na terenie Stargardu Szczecińskiego ( okolice Kluczewa ) poszukujemy odpowiednich kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Magazynier

Zakres obowiązków:
  • przygotowywanie i wysyłka wyrobów
  • przyjmowanie materiałów na magazyn
  • prawidłowe rozlokowanie wyrobów w przestrzeni magazynowej
  • obsługa wózka widłowego
Wymagania:
  • wykształcenie min. zawodowe
  • prawo jazdy kat. B – warunek konieczny
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych – warunek konieczny
  • doświadczenie   w obsłudze wózków widłowych – warunek konieczny
  • min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku 
  • precyzja, dokładność
Oferujemy:
  • pracę w oparciu o umowę o pracę tymczasową
  • pracę dwu zmianową
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę pracy w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • wynagrodzenie miesięczne plus premie
Zainteresowane osoby prosimy  o przesyłanie swoich CV z dopiskiem  "magazynier Stargard"  na adres mailowy malgorzata.bajer@randstad.pl

Kontakt telefoniczny  605 308 604

APT (47/3) Praca Tymczasowa
Kontakt: 605 308 604
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-14
Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy, zlokalizowanej na terenie Stargardu Szczecińskiego ( okolice Kluczewa ) poszukujemy odpowiednich kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Pracownik produkcji - monter

Zakres obowiązków:
  • montaż urządzeń (żurawie, suwnice)
  • dbanie o jakość montowanych urządzeń
  • sumienne wykonywanie pracy
Wymagania:
  • wykształcenie min. zawodowe
  • mile widziani absolwenci szkół o profilu technicznym
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (montaż/ naprawa urządzeń mechanicznych, elektrycznych lub hydraulicznych)
  • umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami jak wiertarka, szlifierka
  • umiejętność czytania rysunku technicznego i schematów elektrycznych
  • mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
 Oferujemy:
  • zatrudnienie  w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne plus premie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę pracy ,w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • zmianowy system pracy

 Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich CV wpisując w tytule wiadomości " pracownik produkcji – monter „ malgorzata.bajer@randstad.pl

 APT (47/3) Praca Tymczasowa

Kontakt: malgorzata.bajer@randstad.pl, 605308604
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-07
DECO.DECO - projektowanie i aranżacja wnętrz, firma o ugruntowanej pozycji na regionalnym rynku, w związku z planowanym rozwojem firmy  poszukuje osoby na stanowisko:

ASYSTENT ARCHITEKTA / ARCHITEKT WNĘTRZ


Głównymi zadaniami osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest:
  • sporządzanie dokumentacji projektowej związanej z działalnością firmy,
  • wykonywanie koncepcji aranżacji wnętrz, wizualizacji, projektów wstępnych i wykonawczych,
  • inwentaryzacje obiektów związanych z projektami.
Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe – Architektura, Architektura Wnętrz (ASP, podyplomowe, WSSU) lub w trakcie kształcenia na tych kierunkach,
  • dobra znajomość obsługi graficznych programów komputerowych jak: AutoCad, ArchiCad, 3DSMax, Artlantis, Corel, Photoshop,
  • podstawowa znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz ogólna znajomość zagadnień projektowania, stosowanych w branży rozwiązań, 
  • kreatywność, sumienność i zaangażowanie,
  • wysoka kultura osobista.
W zamian za zaangażowanie i fachowość oferujemy:
  • samodzielne stanowisko i interesującą pracę w młodym zespole w rozwijającej się firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie połączone z systemem premiowym,
  • niezbędne narzędzia pracy tj. stanowisko pracy,  komputer z oprogramowaniem.
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o kierowanie CV wraz z listem motywacyjnym  (portfolio będzie dodatkowym atutem)  na e-mail:  decodeco@decodeco.eu, bądź pocztą: ul. Czarnieckiego 3/7, 73-110 Stargard Szczeciński.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Kontakt: decodeco@decodeco.eu
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-05
Witam. Agencja branży pornograficznej w Szczecinie zatrudni kobiety i mężczyzn oraz pary do filmów lub zdjęć o tematyce pornograficznej. Praca weekendowa, ubezpieczenie i dobre zarobki. Swoje zdjęcia lub filmy prosimy nadsyłać na agencja22@o2.pl
Kontakt: agencja22@o2.pl
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-31
Przyjmę do pracy w kebabie. Informacje na ul. Czarnieckiego 9/10 Stargard. Kebab Alanya
Kontakt: 918369331
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-31
Witam, zatrudnię młodą energiczną Panią do nowo otwartego butiku ( odzież, obuwie, galanteria ). Wymagania: miła aparycja oraz schludny wygląd osobisty. Cv ze zdjęciem proszę wysyłać na maila.
Kontakt: larose-butik@wp.pl
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-31
Zlecę napisanie pracy licencjackiej- pilnie- z pedagogiki. Kontakt: jakuba.86@wp.pl
Kontakt: jakuba.86@wp.pl
Ogłoszenie z dnia: 2015-01-31
 
Copyright © 2001 - 2015   Regionalny Informator Internetowy   rii.pl