Regionalny Informator Internetowy Stargardu
 
 
Przejdź:  
 
  Wybierz dział tematyczny:
  Wyszukaj na forum:
 Temat: Netto motaniec

    Witam co możecie powiedzie o pracz w netto w motancu

gosciu (89.229.107..) 22:30 11.12.2011
L.p.
Opinia
Autor
Data
1

biuro czy magazyn?

nana
(88.156.153..)
09:57
13.12.2011
2

biuro i magazyn

gosciu
(89.229.107..)
18:51
13.12.2011
3

biuro- super atmosfera, magazyn - ponoc jest ok ale zarobki małe :)

nana
(88.156.153..)
17:18
14.12.2011
4

z tego co wiem, składacze zarabiają tam po 2100-2500zł operatorzy mniej 1700-2000zł na rękę jak to jest mało to aż się boje zapytać ile w biurze mają, ale w tradisie zarobki są większe na magazynie;) no i nie wspomne o Bridgestone gdzie zarabiaja na magazynie po 3tyś na reke czasami potrafią wyciągnąć 4500zł na rączkę taki kwit widziałem największy, to może z zarobkami masz rację w netto małe

gościu
(89.229.107..)
22:39
14.12.2011
5

A na czym polega praca.Co to znaczy składacze.Ilu zmianowa jest praca(magazyn)

kinia
(213.195.169..)
10:49
15.12.2011
6

w tradisie są większe,ie rozśmieszaj mnie

...
(89.229.104..)
12:56
15.12.2011
7

To dziwne bo jak szukali jakis czas temu , to dawali najnizsza krajowa + jakas premie.A z premiami to roznie bywa , takze gwarantowana jest tylko naj. krajowa.

;)
(83.11.63..)
13:39
15.12.2011
8

doliczając dojazd do wydatków tradis wychodzi dużo lepiej:) składacze w netto maja najniższa krajowa to fakt, tylko akord jest to juz inaczej wychodzi, i w tradisie na ta sama pensje musisz mniej złożyć w netto norma to jakieś 250 na h a w tradisie 170:) no i sprzęt jest lepszy w tradisie a w netto paleciak kołchoz tyle sie dowiedziałem i nie polecam ciągać paletę na której jest 600kg towaru, netto sobie odpuszczę zobaczymy co w Bridgestone sie urodzi na razie atak na tradis lub cash:) tyle z mojej strony żegnam

gościu
(89.229.107..)
21:33
15.12.2011
9

W B. chyba nie predko cos sie urodzi.Teraz maja jakos miec pauze, pozatym z tego co wiem nawet jak robia, to mniej , tzn. zadnych nadgodzin itp. Podobno tak we wszystkich fabrykach B. Ja bym sie predzej spodziewal zwolnien niz zatrudnien.

:)
(79.186.192..)
02:16
16.12.2011
10

Bzdury!!!!!!!!!

m
(89.229.106..)
21:06
29.12.2011
11

magazyn w motancu? auszwic birkenau stworzony przez polakow dla polakow, to potomkowie zydow i niemcow ktorzy dostali stanowiska by wykanczac rodowitych polakow w zemscie za druga wojne swiatowa, takiego *** jak tam w motancu to nie znajdziecie nigdzie, chociaz z tego co wiem to ostatnio musieli zmieknac i juz nie wykanczaja ludzi bo, brakuje podan i chetnych do pracy, nie jest to dziwne po tym co ***. sa to antyspoleczne ***, kazdy zdrowy psychicznie czlowiek **** z tamtad i ja nie polecam, no chyba ze chcecie zobaczyc jak ***

joł
(88.156.152..)
03:22
25.07.2016
12

pracowałem tam kiedyś chwilę i uciekłem. ciężka fizyczna praca... szacunek dla tych co dają radę tam pracować na hali jednak ogólnie szkoda tracić zdrowie, przedewszystkim kręgosłup

porażka
(188.146.33..)
10:44
13.07.2017
13

Motaniec magazyny na umowie masz 2000 brutto plus premie różnego typu ale jeśli weźmiesz urlop na żądanie bądź zwolnienie lekarskie nawet na 1 dzień to masz tylko podstawę z umowy a wszystkie premie są zabierane do ZERA więc cały miesiąc robiłeś na maxa aby mieć jak największą premie i nagle w ostatni dzień coś się wydarzy to wszytko tracisz zostaje podstawa czyli wielkie NIC

Ktos
(31.0.41..)
12:32
21.08.2017
Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
Opinia:
Autor:
Przepisz kod:

Copyright © 2001 - 2017   Regionalny Informator Internetowy   rii.pl